تلخند
تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:, . . |

فارس : شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تازگي با اعطاي مجوز تأسيس دانشگاه غيرانتفاعي در تهران براي اسفنديار رحيم مشايي، رئيس دفتر رئيس جمهور موافقت کرده است. اين دانشگاه که « دانشگاه جامع بين المللي ايرانيان» نام دارد مؤسسه اي غيردولتي-غيرانتفاعي بوده و بدون کنکور دانشجو مي گيرد.

رشته های تحصیلی این دانشگاه عبارت است از :

1 ـ جن گیری پیشرفته

2 ـ اسلام زدایی کاملا آرام

3 ـ PHD حرافی و وراجی در همه زمینه ها

4 ـ براندازی نظام بدون درد و خونریزی

تذکر : پذیرفته شدگان از بدو تحصیل به چند سمت مهم منصوب می شوند .



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت13:30---30 ارديبهشت 1390
سلام من همونیم که گفتم وبلاگتو لینک کردم وبلاگمو لینک پیغام دادی گفتی لینک کردم ولی وقتی رفتم دیدم اشتباه لینک کردی وبلاگمو اطلا باز نمیکنه لطفا درستش
کن ممنونم
خداحافظ


حامد
ساعت18:12---29 ارديبهشت 1390
سلام از وبلاگت خوشم اومد وبلاگتو لینک کردم خوشحال میشم وبلاگمو با عنوان
ترفند<تازه های فناوری< عکس.... و با ادرس
www.hess.loxblog.com لینک کنی
خداحافظ


شیوا
ساعت23:48---28 ارديبهشت 1390
سلام وبلاگ جالبی داری خوشحال می شم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.