تلخند
تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 18 / 11 / 1389برچسب:, . . |

    پیام ملت رشید ایران در 9 دی امسال ، دستگیری و محاکمه سران فتنه بود .برخی از مسئولین در پاسخ به خواسته به حق مردم ازاین رو که حکمت می دانند و تشخیص شان از روی مصلحت می باشد به مردم پاسخ دادند که نتیجه اخلاقی آن می شود 1ـ از خواسته خود دست بردارید 2ـ سران فتنه خوابشان آشفته نشود .

   برخی از حضرات خواص که حتما از ما بیشتر میدانند ، گفتند: همین فضایی که ایجاد شده و سران فتنه بیمناک هستند ، برای مجازات آنها کافی است .

    می ماند سخنان دادستان تهران در نماز جمعه که گفته است : با سران فتنه برخورد خواهد شد ،که  دادستان کل جواب دادند : خارج از حیطه وظائف خود حرف زده اند .

    ایشان برای تبیین این اشتباه صورت گرفته ، گفتند:رسیدگی به اتهامات سران فتنه اقتضائاتی دارد . عوامی مثل بنده که اعتراض می کنند این اقتضائات را نمی دانند ، مثلا می تواند یکی از اقتضائات شرائطی باشد که خاتمی ملاقات کننده با سورس ، گذاشته است . ایشون افاضه کرده اند که باید همه زندانیانی که همراه با دشمن خارجی به چهره نظام ومردم چنگ زده اند ، آزاد شوند . آنوقت شما می گویید که اینها را هم به آنها اضافه کنید !

     در ادامه دادستان فرموده اند «با شرایطی رسیدگی خواهد شد»

     اشتباه نکنید این شرایط با آن شرایط خاتمی کلی فرق می کند و اگر شرایط جور نشد ناراحتی ندارد ، باید از گذشته ها گذشت و سخت نگرفت ، اگر چه اینها آبروی نظام را بردند ، فتنه ای که از قتل شدیدتر است کردند و ...

    اما یک کلمه جدی هم اضافه کنم ، مردم اینگونه فکر نمی کنند و به فرموده امام بزرگوارشان در موقع خودش عمل خواهند کرد .

    امام فرمودند:«مردم و جوانان حزب اللهی به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند ، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.