تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 20 / 11 / 1389برچسب:, . . |

علیخانی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس و از ارادتمندان آقای هاشمی رفسنجانی، منتقدان رئیس مجلس

 خبرگان را متهم به "حسادت"، "جاه طلبی"، "انتقام گیری از امام راحل"، "تندروی" و "ناآگاهی" کرد.

به جای این حرفها برای اثبات ارادت هر زودتر استعفا بده ، یادت هست قبل از انتخابات نهم گفتی:

ومن به شما صراحتا اعلام می کنم ، والله و تالله اگر یک صدم درصدعرض میکنم و الا من انتخاب آقای هاشمی را با بیش از 20میلیون الان تحلیل می کنم و اعلام می کنم ، ولی اگر یک صدم آقای هاشمی در این کشور انتخاب نشود ، خود من از مجلس بیرون می آیم ، نمی مانم در آن مجلسی که آقای هاشمی نباشد و دیگری باشد .

تمام خبرگزاریها ، داخل وخارج مخابره کنند ، علیخانی به عنوان نماینده مردم اعلام کرد اگر در این انتخابات آقای هاشمی پیروز نشود و دیگری پیروز شود ، استعفا خواهم داد.

آقای علیخانی مرد است و قولش !!!



نظرات شما عزیزان:

Mahshid
ساعت17:08---15 ارديبهشت 1390
یه سلام خسته ی خسته!!!حالا که اینطوریه همه چیزو کامل بگو"نظرم راجع به متنی که گذاشتی نیست چون اصلا نخوندمش"
کلی از این چند روزه دارم میگم!!!شنیدی که!؟


رضا
ساعت5:12---25 بهمن 1389
سلام

ممنون که به وبلاگم سر زدی

موفق باشی سیاستمدار


فتوحی
ساعت15:45---24 بهمن 1389
سلام
منظورت از مرد همین بنده خداست؟؟؟


خسته نباشی
ساعت15:40---24 بهمن 1389
سلام حاجی فیلمش رو هم میزاشتی مردم حال کنن//////////
این لینکش ::::
http://sharifnews.ir/media/alikhani.wmv


jalal
ساعت23:47---23 بهمن 1389
salam mataleb jalebi dari movafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.