تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 3 / 4 / 1390برچسب:کروبی+اعتراف به خیانت, . . |

«من ۳۰سال خدماتم  به انقلاب و امام را یک شبه هدر دادم. نباید به گفته های برخی دوستان اینقدر اهمیت می دادم. ما که خودمان در این نظام بودیم می دانیم این نظام مستحکم تر از این حرفهاست که بخواهد با حرف های من و یا دیگر آقایان زمین بخورد. اصلا من خودم در مجلس ششم جلوی تندروی خیلی از این مشارکتی ـ مجاهدینی ها ایستادم و حالا امروز...»

و حالا امروز

کارم به جایی رسیده که به من رقیب آرای باطله

و شیخ ساده لوح و بی سواد می گویند

عجب گولی خوردم ! 

نوشته شده در تاريخ 13 / 3 / 1390برچسب:احمدی نژاد+تاثیر اطرافیان, . . |

آقای دکتر ،

به خود بیایید و در تاثیر مهدی هاشمی معدوم بر منتظری بیندیشید

و نگویید من به فلانی اعتماد دارم وحتی به او غبطه می خورم  

و او در قله می باشد .

احمدی نژاد 84 :

دولت

سالم

است

و شفافيت

اقتصادي

دارد


  احمدی نژاد 90 :

منتقدان

مفاسد

اقتصادی

جريان

انحرافي

عقب

افتاده

        هستند

شهرام شکیبا در خبر آنلاین نوشت: بناست به حول و قوه الهی در آینده‌ای نزدیک دانشگاه اسلام‌شناس برجسته آن بزرگمرد شاعی آقای اسفندیار رحیم‌مشایی ویژه ایرانیان خارج از کشور تأسیس شود که لابد شرحش را در اخبار خوانده‌اید.

با توجه به اینکه ایشان تا اطلاع ثانوی (که معلوم نیست چه وقت است) هرکاری اراده کند، می‌کند پس می‌توان دانشگاه مذکور را از همین حالا تأسیس شده دانست. لذا بدین وسیله دروس احتمالی این دانشگاه را اجمالاً به عرض می‌رسانم.

سند رقیت و بردگی خودمان را با دست خودمان امضا نکنیم،

من می دونم موفق نمی شیم !!!

نوشته شده در تاريخ 10 / 3 / 1390برچسب:محسنی+فائزه, . . |

دادستان کل کشور در واکنش به طرح نام فائزه هاشمی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: وقتی می‌خواهید از افراد نام ببرید،خودتان را جای آنها قرار بدهید!

1 ـ شما مدعی العموم هستید یا مدعی تنها یک خانواده؟

 

2 ـ چرا پرونده فائزه رسیدگی سریع نمی شود ؟

نکند قرار است مشمول زمان شود ؟

نوشته شده در تاريخ 10 / 3 / 1390برچسب:سحابی+هاشمی+گروهک نهضت آزادی, . . |

هاشمی رفسنجانی درگذشت عزت‌الله سحابی از گروهک نهضت آزادی

که در مبارزه با انقلاب سابقه طولانی داشت  را تسلیت گفت.

خدایا ضدانقلاب ها را الساعه به وی ملحق فرما

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی در گفت‌وگویی با یک سایت ضدانقلاب، با یادآوری خروج فاطمه کروبی از منزل و تلاش برای پیدا کردن یک خانه جدید، خبر داده که هیچ‌کس حاضر نیست منزلی را به آنها اجاره دهد.

هر کسی خیانت کند باید به فکر خانه آخرت باشد !

 

نوشته شده در تاريخ 9 / 3 / 1390برچسب:شیشه, . . |

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سردار حمیدرضا حسین آبادی در جمع خبرنگاران گفت: در دستگیری اعضای این باند از پلیس مبارزه با مواد مخدر مالزی ، اندونزی و تایلند کمک گرفته شد.

وی با بیان اینکه چند شبکه از این شبکه ها با هم متحد و مابقی مجزا فعالیت می کردند افزود: بیش از 270 کیلوگرم شیشه از این شبکه ها کشف و 12 دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت اعضای این باند توقیف شد.

از 262.5 تا 270 کیلو چی شده؟

 

برخلاف موضع گیری های قاطع علما و مراجع و شخصیت های سیاسی در خصوص کشتار شیعیان بحرین، هاشمی رفسنجانی تاکنون موضعی روشنی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

ببینید می تونید دوستی ما رو به هم بزنید

خاتمی : هنگام سخنرانی در سازمان ملل، مدام نگران بودم اگر کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا در پیش چشم همه مسئولان و خبرنگاران مسافحه کند و دست بدهد من چه عکس العملی نشان دهم؟ 

وزیر سابق امور خارجه ایران تصریح کرد: مقام معظم رهبری از ایشان می پرسند برای چه نگران بودید؟ و خاتمی می گوید نگران بودم اگر به ایشان دست دهم و احوالپرسی کنم پس از حضور در ایران جواب شما و بسیجی ها را چه بدهم.

خدا رحم کرده که می ترسیدی و این همه دسته گل به آب دادی

نوشته شده در تاريخ 6 / 3 / 1390برچسب:بقایی+قرداد450 میلیون یورویی, . . |

معاون اجرایی رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر ضرورت پرهیز رسانه های ارتباط جمعی از شایعه پراکنی و انتشار مطالب بی اساس، تصریح کرد که 'قرارداد 450 میلیارد تومانی ساخت مجموعه تالارهای بین المللی کیش اساسا وجود خارجی ندارد'.

پورمحمدي: قرار داد بدون مناقصه 450 ميليون يورويي تالار كيش را متوقف كرديم

علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات در نشست کارگروه

جهاد اقتصادی که در محل اتاق بازرگانی تهران و با حضور

اعضای پارلمانبخش خصوصی پایتخت برگزار شد، شرکت کرد.


 
بی جهت نبود که ایشان در برنامه دیروز امروز  فردا ،فرمایش امام که
جنگ ما  جنگ فقر وغنا است را کمونیستی خواندند
 

 

الف- آيةا... مکارم شيرازي از مراجع تقليد در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با بيان اينکه برخي 20 شغل و پست دارند در حالي که عده اي جوان لايق و تحصيل کرده بيکار هستند، گفت: اين اشخاص که پست و مقام ها را احتکار کرده اند ناشي از چند چيز است يا معتقدند که تنها خودشان لايق هستند و از عهده اين کارها بر مي آيند که اين عادت تکبر است و ابليس نيز به واسطه تکبر بود که خود را بدبخت کرد. وي منشأ دوم را حرص و انحصارطلبي دانست وگفت: اين اشخاص مي خواهند تمامي منافع براي خودشان باشد. منشأ سوم هم اين است که فقط به فکر گروه خويش اند و البته بيشتر اين افراد که مشاغل زيادي دارند، کارها را خراب هم مي کنند.

 

 

خدا را شکر که آقای مشایی 20شغل ندارد

 

و تکبر نداردو حرص ندارد و گروه گرا نیست

 

شما قبول ندارید؟؟؟
 

 

ببخشدید ، دارد  دارد  دارد   و    دارد

نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:, . . |

فارس : شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تازگي با اعطاي مجوز تأسيس دانشگاه غيرانتفاعي در تهران براي اسفنديار رحيم مشايي، رئيس دفتر رئيس جمهور موافقت کرده است. اين دانشگاه که « دانشگاه جامع بين المللي ايرانيان» نام دارد مؤسسه اي غيردولتي-غيرانتفاعي بوده و بدون کنکور دانشجو مي گيرد.

رشته های تحصیلی این دانشگاه عبارت است از :

1 ـ جن گیری پیشرفته

2 ـ اسلام زدایی کاملا آرام

3 ـ PHD حرافی و وراجی در همه زمینه ها

4 ـ براندازی نظام بدون درد و خونریزی

تذکر : پذیرفته شدگان از بدو تحصیل به چند سمت مهم منصوب می شوند .

رفتار منافقانه و توام با تذبذب و فرصت طلبي خاتمي، اعتراض جريانهاي رسانه اي حامي فتنه 88 را به دنبال داشته است.

 

ــ آقاي خاتمي شرم كن، تو ديگر در جنبش سبز جايي نداري. آيا موقعيتت به خطر افتاده كه به التماس از نظام افتاده اي؟ واقعا براي آدم بي غيرتي مثل تو متاسفيم.

 ــ امروز مي توانيد تفاوت موسوي و كروبي را با خاتمي ببينيد. فرق آنها اين است كه خاتمي راحت با فعالان سياسي ديدار مي كند و از آشتي حرف مي زند در صورتي كه موسوي و كروبي بيش از 90 روز است كه در محدوديت هستند. خاتمي از روي خون همراهانش عبور كرده و هر موقع حرف مي زند، خود را روي تخت رياست هشت سال پيش مي بيند.
- هركسي سنگ خودش رو به سينه مي زنه. خاتمي كجا بودي وقتي موسوي و كروبي درخواست مي دادن. دوره تو گذشته، الان ديگه دوره گفت وگوي تمدنها نيست و ما هم به شما پشت كرده ايم.

- هشدار! انتخابات نزديك شد و دوباره خاتمي پيداش شد! فريب خنده هاي مسموم اين مليجك رو نخوريد.

-  آقاي خاتمي شرم داشته باش. من برات متاسفم، نگاههاي مظلوم ندا آقاسلطان رو فراموش كردي؟

 

نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:خاتمی+فتنه, . . |

خاتمی از دست اندركاران فتنه سال 88 :اگر ظلمي شده است كه شده است همه بياييم عفو كنيم و به آينده نگاه كنيم و اگر به نظام و رهبري ظلم شده است به نفع آينده از آن چشم پوشي شود و ملت هم از ظلمي كه بر او و فرزندانش رفته است مي گذرد و آن وقت همه به آينده بهتر رو خواهيم آورد».

درباره مغالطه چند لايه خاتمي شايان گفتن است

جريان برانداز فعال در حوزه ماهواره و اينترنت پيوند وثيقي با مدعيان اصلاح طلبي و فتنه سبز دارد و حمايت آنها از دست اندركاران فتنه قابل انكار نيست به نحوي كه در القاي تقلب و دعوت به اغتشاش و تقابل با قانون اساسي و جمهوريت و اسلاميت نظام، هم پوشاني كاملي با فتنه گران داخلي نشان داد.

براساس فرمول ديكته شده سرويس هاي جاسوسي بيگانه، جريان فتنه اساسا قرار نبود به سمت حل مسئله و تمكين به قانون و راي مردم برود و به همين دليل هم با بازشماري تصادفي 10 درصد صندوق ها از بنياد مخالفت كرد و سعي در غبارآلود كردن فضا داشت.

عبارت «ما به قانون اساسي اعتقاد داريم اما وحي منزل نيست» تكيه كلام منافقانه محافل فتنه گر آزادي بوده است و ذاتا ادعاي اعتقاد به قانون اساسي با چاقوكشي و لات بازي خياباني و تلاش براي گره انداختن در مسائل متناقض است.

اگر ظلمي شده كه قطعا شده و ظلم بزرگي هم بوده مشتركا متوجه قاطبه ملت (40 ميليون راي دهنده) و نظام بوده است و امثال خاتمي در اين ميان با فريبكاري نمي توانند ضمن القاي تقابل ميان مردم و حاكميت اسلامي، نقش ميانجي! را بازي كنند حال آن كه متهمان اصلي اين ظلم و خيانت بزرگ هستند.

نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:آل سعود+جنایت+سقوط, . . |

ملک عبدالله پادشاه عربستان در نامه‌اي به اوباما  نوشته : اگر این رفتاری که شما با «حسنی مبارک» کردید با ما هم به همان گونه برخورد کنید از همین الآن ما را هم ساقط شده فرض کنید. وی نگرانی خود را از وضع داخلی خاندان سعودی اعلام کرده است و از امريكایی‌ها درخواست کرده تا سلاح‌های هسته‌ای خود را به خلیج‌فارس بیاورند و مستقر کنند. ملک عبدالله در ادامه نامه خود اضافه کرده است که اگر آل‌سعود سقوط کند شما بازار جهانی نفت را از دست خواهید داد و با سقوط ما القاعده در این مکان مستقر خواهد شد.

شمارش معکوس سقوط آل سعود

نوشته شده در تاريخ 26 / 1 / 1390برچسب:, . . |

سایت کلمه متعلق به میرحسین موسوی با اشاره غیر مستقیم به منافق بودن وی ابراز داشت:

او خود را دیندار یا متخلق به اخلاق نیکو یا پایبند به قانون و حقوق انسان ها نشان می دهد تا

در قلب انسان ها جا پیدا کند و بدین وسیله به قدرت برسد یا قدرت خود را مستحکم سازد

یا به مال و ثروت و امور دیگر دنیوی برسد.

صدای مرده شور هم درآمد!!! 

نوشته شده در تاريخ 26 / 1 / 1390برچسب:, . . |

هوشنگ امیراحمدی (رابط سازمان جاسوسی آمریکا ): من آقای مشایی را یکبار در ایران و چند بار در آمریکا دیده​ام و با هم حرف زده​ایم . از نظر من ایشان یک آدم معتدل، متعهد و مردم​دار است و همیشه سعی کرده تا مشکل را حل کند! برخی از نظرات من با دیدگاه​های ایشان شبیه است. مثل مکتب ایرانی که هر دو با آن موافقیم

آقای جوانفکر خواهند گفت : می خواهند دولت را تضعیف کنند!!!

راستی قسم  این تیم را باور کنیم یا دم خروس را؟؟؟

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.